Primăria Timișoara anunță scoaterea la concurs a șapte posturi vacante în cadrul instituției, destinate profesioniștilor cu experiență, dar și tinerilor aflați la început de carieră, care doresc să contribuie la îmbunătățirea serviciilor publice oferite cetățenilor.
Posturile scoase la concurs sunt pe perioadă nedeterminată, cu o durată a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, și sunt disponibile în următoarele departamente:
- Comunicare (Consilier, clasa I, gradul profesional asistent), Planificare Strategică și Monitorizare Investiții (Consilier, clasa I, gradul profesional principal), Politici de Mediu (Consilier, clasa I, gradul profesional asistent), State de Plată (Consilier, clasa I, gradul profesional debutant).
Perioada de depunere a dosarelor pentru aceste posturi este 03 – 23 decembrie, iar proba scrisă va avea loc în data de 13 ianuarie 2025.
- Serviciul Eficientizare Energetică (Consilier, clasa I, gradul profesional asistent), Compartimentul Documentații Tehnice, Serviciul Infrastructură Rutieră (Consilier, clasa I, gradul profesional debutant), Compartiment Avize Intervenție, Serviciul Infrastructură Rutieră (Consilier, clasa I, gradul profesional superior).
Perioada de depunere a dosarelor pentru aceste posturi este 05 – 24 decembrie, iar proba scrisă va avea loc în data de 13 ianuarie 2025.
Dosarele se depun fizic la sediul Primăriei Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 7. Detalii despre cerințe, atribuțiile postului și modalitatea de depunere a dosarului sunt disponibile AICI!