Compania RETIM, liderul în gestionarea deșeurilor din Timiș, a făcut public programul de lucru pentru data de 24 ianuarie, în Zona 1 și Zona 0 a județului.
Așadar, RETIM va continua colectarea deșeurilor menajere de la persoanele fizice și agenții economici fără întreruperea activității, asigurându-se continuitatea serviciului.
Pe de altă parte, Biroul de relații clienți și casieriile din Timișoara și Lugoj vor fi închise în data de 24 ianuarie. Programul de lucru se va relua conform programului obișnuit de la 08:00 la 16:00, începând cu data de 27 ianuarie.
De asemenea, centrele puse la dispoziția cetățenilor de Primăria Timișoara și gestionate de RETIM vor fi închise în 24 ianuarie. Vor fi deschise în 25 ianuarie, conform programului obișnuit: Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00); Calea Moșniței, nr. 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00); Str. Avram Imbroane, nr. 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00); Str. Ovidiu Cotruș, nr. 201 (fosta adresă: Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr. 3) (L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00).
„Recomandăm utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul retim.ro, a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago. RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – retim.ro și RETIM – facebook”, a informat RETIM.
Pentru sesizări legate de colectarea deșeurilor, RETIM poate fi contactată prin Call Center la numărul de telefon +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00–19:00 sau prin email la timis@retim.ro.