Din 10 mai apar restricții de tonaj pe sectorul DN 68A (E673), Margina-Holdea. După devierea traficului, lucrările se vor executa pe tot parcursul zilei, iar zonele aflate în șantier vor fi semnalizate cu semafoare și pe parcursul nopții, circulația desfășurându-se alternativ, pe o bandă.
Se restricționează circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepția transportului de persoane si animale vii, pe sectorul DN 68A (E673), Margina – Holdea, din 10 mai. Măsura va fi valabilă până pe 10 iulie și a fost luată pentru continuarea lucrărilor de reparații.
Lucrările au început din 2 martie, pe cele mai degradate porțiuni, dar din cauza traficului intens al autovehiculelor productivitatea lucrărilor a fost scăzută.
„Valorile de trafic din ultimele luni au o medie zilnică lunară (MZL) cuprinsă între 10.000 – 14.000 autovehicule, conform datelor emise de contorii de trafic rutier montați pe DN 68A, la Coșava. Din cauza traficului intens al autovehiculelor de transport marfă care tranzitează DN 68A, productivitatea lucrărilor de reparații a fost scăzută, personalul muncitor fiind supus riscului de accidente. În plus, productivitatea echipelor a fost afectată de traficul intens și de ambuteiaje, fluxurile de aprovizionare cu materiale a punctelor de lucru prelungindu-se foarte mult”, transmit cei de la D.R.D.P. Timișoara.
Lucrările din 10 mai sunt executate, în continuare, de antreprenorul S.C. Axela Construcții S.R.L. și în regie proprie de secțiile specializate ale D.R.D.P. Timișoara. Acestea constau în refacerea integrală a structurii rutiere pe sectorul de 5 km dintre Coșava – Coșevița, așternerea de covoare asfaltice pe sectorul Coșevița – Holdea, precum și alte reparații pe sectoare unde au apărut degradări.
„Odată cu instituirea restricțiilor de tonaj și devierea traficului greu, lucrările se vor executa pe tot parcursul zilei, iar zonele aflate în șantier vor fi semnalizate cu semafoare și pe parcursul nopții, circulația desfășurându-se alternativ, pe o bandă. Fiind un drum în lucru, pentru autoturisme și vehicule de până la 7,5 tone, se mențin restricțiile de viteză, la 30 km/h”, transmit cei de la D.R.D.P. Timișoara.
Este obligatorie ocolirea zonei de către vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepția transportului de persoane si animale vii. Pe direcția Nădlac – București, rutele de ocolire sunt:
- A1 Nod Balinț – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeș – DN 68 Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria,
- A1 Nădlac – A1 Arad – A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.
Pe direcția București – Nădlac, varianta de ocolire este: A1 Ilia – DN 7 Ilia – DN 7 Arad – A11 Arad – A1 Arad – A1 Nădlac.
„Recomandăm rutele menționate și pentru celelalte categorii de autovehicule, pentru fluidizarea traficului pe sectorul aflat în lucru. D.R.D.P. Timișoara asigură informarea participanților la trafic despre măsurile luate în punctele de frontieră, cu flyere, mesaje pe panouri și pe sistemul ITS. Restricțiile impuse pentru traficul greu au avizul I.G.P.R. și al C.N.A.I.R. S.A”, conchid cei de la D.R.D.P. Timișoara.
Sursa: Tion.ro