Primăria Timișoara vrea să investească aproximativ 100.000 de euro cu scopul de a instala un sistem de acces cu turnicheți în sediul instituției, dar și în clădirea de lângă, care a adăpostit Direcția Fiscală. Așadar, recent, instituția a lansat o licitație publică ce are ca obiect „întocmirea documentației în vederea avizării, achiziția, furnizarea, instalarea și punerea în funcțiune a unui subsistem de control access cu turnicheți”.
„Sistemul de acces control cu turnicheți permit monitorizarea și controlul accesului pentru a îmbunătăți gestionarea angajaților și a vizitatorilor. Sistemul poate funcționa în două moduri simultan sau individual: a. Sistem de acces control; b. Sistem de pontaj angajati. Un instrument de management și gestionare a intrărilor și ieșirilor dintr-o anumită zonă sau clădire, având misiunea de protejare a personalului, clădirilor, echipamentelor, depozitelor și datelor confidențiale. Sistemul de control acces cu turnicheți permit accesul persoanelor în incinta clădirilor una câte una, având un grad sporit de securitate, deoarece nu permite intrarea mai multor persoane cu aceeași cartelă de acces. Clădirile cu trafic intens de persoane au nevoie de contorizare și restricționare a accesului, de aceea este potrivit acest tip de sistem. Prin folosirea unui sistem de control acces cu turnicheți se poate vizualiza: situația prezenței și a pontajului personalului; zonele de acces pentru fiecare persoană în parte; perioadele de timp în care acestea au acces într-o anumită locație cu risc mai mare sau mai mic din punct de vedere al securității; posibilitatea gestionării prezenței persoanelor cu drepturi diferite de acces în anumite zone din diverse locații”, aflăm din anunțul de participare la licitație.
Valoarea estimată a contractului este de 400.000 lei, fără TVA. Termenul limită pentru primirea ofertelor este data de 15 septembrie, la ora 15.00.