Participarea la Târgul Internațional de Turism de la Novi Sad a fost un real succes pentru județul Timiș.
„Pentru prima dată, partenerii noștri de la Hotel Timisoara și Casa del Sole Restaurant Timișoara au realizat vânzări directe chiar la eveniment. Interesul vizitatorilor s-a văzut în numeroasele pachete vândute, iar în perioada următoare va urma și un follow-up cu toți potențialii clienți și colaboratori pentru a consolida legăturile create. La standul Visit Timiș by CJT am promovat nu doar frumusețile județului, ci și candidatura la Banat – Regiune Gastronomică Europeană 2028, proiect inițiat de Consiliul Judeţean Timiş”, a informat Visit Timiș.
De asemenea, în cadrul târgului a avut loc și o degustare de produse bănățene, cu vinuri de la Crama Aramic, mezeluri de la Nora carmangerie și brânzeturi de la Asociatia Curtea Culorilor, produse care au fost vedetele târgului.
Totodată, standul Visit Timiș a atras și atenția mass-mediei locale și naționale: Meda Skeja și Mitar Adrian (parte din echipa Visit Timiș) și Daniel Tucu (de la HORETIM) au oferit interviuri pentru Radio Novi Sad și Televiziunea Voivodinei, prezentând astfel oferta turistică a Timișului și candidatura gastronomică a Banatului pentru 2028.
„Un alt moment de referință pentru Visit Timiș by CJT în Serbia a fost sărbătorirea Zilei Naționale a României la Ambasada României din Belgrad, într-un cadru cu peste 400 de invitați, alături de HORETIM. Împreună, am arătat că Banatul nu doar se vizitează, ci se simte, se gustă și se trăiește”, a transmis Visit Timiș.








































