Toți cei 33 de funcționari publici disponibilizați vor fi reîncadrați, iar toate concursurile sunt deocamdată blocate în Primăria Timișoara! Este rezultatul „muncii” administrației Fritz, „încununată” de decizia Tribunalului Timiș de suspendare a noii organigrame.
În ceea ce privește sentința pronunțată ieri în dosarul nr.3407/30/2021, care are ca obiect suspendarea executării HCL nr.237/15.06.2021, primăria a anunțat deja că pregătește recursul în justiție.
”Hotărârea Judecătorească este executorie încă din această fază, chiar dacă primăria are la dispoziție un termen legal de comunicare, ceea ce înseamnă că în acest moment, valabilitatea HCL nr.237 din 15.06.2021 NU este afectată, însă sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare. Precizăm că suspendarea are efect doar pe viitor și doar în condițiile dispuse de instanță și prevăzute în lege”, a anunțat Primăria Timișoara.
Funcționarii reîncadrați în noile structuri continuă activitatea în mod normal fără a fi suspendat raportul de serviciu al acestora.
De asemenea, concursurile pentru ocuparea noilor funcții create prin HCL nr.237 din 15.06.2021 nu se mai organizează până la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului.
”Așadar, sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare legate de organigramă. În consecință, formula organizatorică în care funcționează primăria, până la o nouă sentință, este cea în vigoare astăzi”, mai spun cei de la primărie.
„Așteptăm să ni se comunice hotărârea și pregătim un recurs. Treaba noastră este să ne continuăm activitățile și proiectele în care suntem implicați pentru că depinde de noi ca instituția să continue să funcționeze și să producă dezvoltarea orașului, pe care ne-o dorim cu toții”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.