Compania de Drumuri – CNAIR – nu poate semna cu constructorul desemnat Nurol (Turcia) contractul în valoare de 1,4 miliarde pentru proiectarea și execuția Centurii Timișoara Vest, după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor – CNSC – a admis contestațiile ARL Cluj și Precon.
Anunțul a fost făcut chiar marți, 10 septembrie, când Centura Sud a Timișoarei a fost deschisă traficului și care ar urma să fie continuată de Centura Timișoara Vest.
Licitația pentru Centura Timișoara Vest, șosea cu două benzi pe sens și o lungime de 14 km, a fost lansată în februarie 2024, iar în mai au fost depuse cinci oferte.
– Nod rutier la intersecția cu DN69 (E671) și cu Drumul Național Centura Timișoara (DNCT),
– Nod rutier la intersecția cu DN6,
– Nod rutier la intersecția cu DN59A,
– Nod rutier la intersecția cu Radiala Nouă de Vest (C30).
– Pasaj peste DN59 și peste linia CF100 (750 m),
– Pasaj peste DN6 și linia CF133 (450 m),
– Pod peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol (450 m).
Construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest are o valoare de 1,41 miliarde de lei (fără TVA), o durată de maximum 30 de luni, 6 luni proiectare și 24 de luni execuție.