Primăria Timișoara anunță scoaterea la concurs a două posturi vacante în cadrul instituției. Posturile sunt pe perioadă nedeterminată, cu o durată a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 decembrie – 31 decembrie.
Primul post scos la concurs este de director general la Direcția Generală de Valorificare Drepturi de Proprietate ale U.A.T.
„Pentru acest post sunt necesare studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una din specializările Științe Economice, Științe Juridice, Inginerie Civilă și studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administrației publice, Management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diploma echivalentă. Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice este de minim 7 ani”, a informat instituția.
Totodată, Primăria Timișoara angajează un consilier, clasa I, gradul profesional asistent, la Serviciul Evidența Patrimoniu și Cadastru, Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale U.A.T.
„Pentru acest post sunt necesare studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una din specializările Științe Inginerești; – ramura de științe: Științe Economice. Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice este de minim 1 an”, a transmis Primăria Timișoara.
Pentru postul de director general, data de susținere a probei scrise este 17 ianuarie 2025, iar pentru postul de consilier, data de susținere a probei scrise este 16 ianuarie 2025.
Dosarele se depun fizic la sediul Primăriei Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 7. Detalii despre cerințe, atribuțiile postului și modalitatea de depunere a dosarului sunt disponibile AICI!