Este jale mare pe șantierul centurii de sud a Timișoarei.
Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara anunță că stadiul lucrărilor nu a ajuns nici la 60%, la sfârșitul lunii octombrie. Mai mult, se pare că antreprenorul a abandonat unele sectoare din noua șosea.
„Luna octombrie s-a încheiat pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud cu un stadiu de realizare de aproape 58%. Ritmul a fost în continuare scăzut, mobilizarea insuficientă, fiind realizate activități similare pe timp îndelungat, în timp ce unele sectoare au rămas abandonate. Antreprenorul Tirrena Scavi s-a concentrat, în ultima parte a lunii octombrie, pe zona Ghiroda, unde a început montarea grinzilor peste canalul Bega și s-a lucrat la viitorul nod rutier cu DN 6. S-a mai lucrat în zona Freidorf, la intersecția giratorie cu str. Paul Morand, la pasajul peste DJ 591 Timișoara – Sânmihaiu Român, la pasajul de la DN 59 Timișoara – Șag și la cel de la Giroc. Este în curs de execuție și procesul de relocare a liniilor electrice aeriene din zona Moșnița Nouă și zona Freidorf”, a informat DRDP Timișoara.
Instituția amintește faptul că antreprenorul și-a asumat să deschidă centura de sud a Timișoarei pe sectoare, anul viitor.
Așadar, la sfârșitul lunii mai ar trebui să se dea drumul la circulație pe sectorul Moșnița Nouă – DN 6, la finele lunii iulie – de la intersecția Calea Șagului până la Giroc (conexiune cu str. Trandafirilor), urmând ca în decembrie 2023 să fie dată în circulație în întregime, cu celelalte sectoare.