Se face un pas important în ceea ce privește extinderea centurii de nord a Timișoarei. Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timişoara a lansat, vineri, pe SEAP procedura „Elaborare Studiu de Fezabilitate Extindere Varianta de Ocolire Timișoara Nord, DN6-DN69 la patru benzi de circulație”.
După selecția/validarea ANAP se va stabili și data de depunere a ofertelor. Termenul de realizare al SF-ului este de 12 luni.
„Pentru a asigura condiții de circulație corespunzătoare și un trafic fluent atât pe VO Timișoara Nord, cât și pe relațiile de circulație importante care converg la aceasta, este nevoie de extinderea la patru benzi de circulație, cu reconfigurarea intersecțiilor la nivel din soluția existentă, în intersecții denivelate sau chiar noduri rutiere. Primul pas pentru această extindere este elaborarea Studiului de Fezabilitate”, a informat DRDP Timișoara.
Varianta de Ocolire Timișoara Nord a fost primul sector al Variantei de Ocolire a municipiului Timișoara (VTM) și asigură legătura între drumurile naționale DN 6 și DN 69. Tronsonul a fost deschis traficului în anul 2010, având 12,6 km și două benzi de circulație. Proiectarea obiectivului a început în anul 1997, drumul fiind dimensionat pentru a asigura cerințele bazate pe informații și date de trafic învechite.