Proiectul de reintroducere a tramvaiului în municipiul de pe Bârzava a început în urmă cu aproximativ doi ani. Inițial, termenul de finalizare era un an însă deja înregistrează un an întârziere, motiv suficient pentru ca lucrările să fie grăbite.
Dacă mai luăm în calcul și faptul că este campanie electorală și în aproximativ trei săptămâni reșițenii merg la vot pentru a-și alege viitorul primar, ar putea să fie lesne de înțeles de ce angajații firmei care a câștigat contractul, asfaltează tot ce mișcă și ce nu mișcă, inclusiv liniile de tramvai deja montate, după cum se vede în imaginile surprinse de un opozant politic al actualului primar.
Tramvaiul din Reșița a existat între 1988 și 2011. În anul 2019 a fost anunțată renovarea, extinderea și redeschiderea căii de rulare, precum și achiziționarea de tramvaie noi.
Proiectul are o valoare de peste 100 de milioane de euro.