Timișenii sunt invitați să voteze pentru logo-ul județului Timiș, miercuri 3 august fiind ultima zi în care aceștia își mai pot exprima opțiunea. Aleșii județeni au bifat tot ce era de bifat pentru dezvoltarea zonei și bunăstarea locuitorilor, infrastructura e fără cusur, astfel că le-a mai rămas doar un logo de realizat.
„Consiliul Județean Timiș derulează un proiect pentru crearea brandului economic al Timișului. Acesta vizează creșterea identității și notorietății județului, cu efecte benefice privind competitivitatea, vânzările și turismul, dezvoltarea investițiilor autohtone și străine, relansarea investițiilor de capital, acoperirea deficitului forței de muncă și îmbunătățirea condițiilor de viață ale timișenilor.”, se arată într-un comunicat al CJ Timiș.
„O componentă importantă a brandului este logo-ul, o imagine ce va fi asociată județului și care trebuie să reflecte în mentalul colectiv elementele esențiale de performanță, tradiție și aspirație.”, mai apreciează reprezentanții instituției publice.
Sunt supuse votului cinci variante de logo. Vă puteți exprima opținea la adresa https://cutt.ly/4ZYwdQn .