Primăria Timișoara face noi angajări.
De data aceasta, instituția a lansat un concurs pentru ocuparea a trei posturi vacante de conducere.
„Primăria Municipiului Timișoara dorește să ocupe o parte din posturile vacante din organigramă, iar profesioniștii dornici să preia un post de conducere pentru a-și aduce contribuția la creșterea calității vieții în Timișoara sunt invitați să participe”, a transmis instituția.
Cele trei posturi de conducere scoase la concurs sunt: director general la Direcția Generală de Investiții si Mentenanță, director executiv la Direcția Relații Comunitare și șef serviciu la Serviciul Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape.
„Candidații interesați vor trece prin etapa de selecție a dosarelor de înscriere, de evaluare a competențelor în domeniul tehnologiei informației IT și a celor lingvistice, urmate de proba scrisă și de interviu”, a detaliat instituția.
Termenul de depunere al dosarelor este 6 iunie. Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Timișoara, din B-dul C. D. Loga, nr.1, parter, camera 8.Data de desfășurare a probei scrise este 16 iunie, ora 11.00, la sediul instituției.