De luni, 4 iulie, este funcțională noua centrală telefonică a Primăriei Timișoara. Aceasta o înlocuiește pe cea analogică și va redistribui automat apelurile către compartimentele de specialitate.
Potrivit reprezentanților municipalității, comunicarea dintre timișoreni și autorități va fi mai facilă, odată cu implementarea noului sistem.
„Câteva dintre avantajele noului sistem:
Un singur număr de contact pentru a intra în legătură cu Primăria: 0256 969. De aici, apelurile sunt redirecționate către departamentul responsabil de problema cetățeanului;
Se înregistrează / contabilizează apelurile preluate/nepreluate. Această vizibilitate pe care nu o aveam până acum ne ajută să luăm măsuri de îmbunătățire a comunicării cu cetățenii;
Timișorenii pot lăsa mesaje pentru a fi contactați;
Centrala poate fi folosită și pentru comunicarea internă, atât telefonic, cât și în scris (chat), permițând inclusiv crearea de grupuri de comunicare pentru rezolvarea unor situații de urgență în care sunt implicate mai multe direcții/departamente (de exemplu, în cazul unor evenimente meteo severe);
Noul sistem permite crearea de rapoarte la intervale regulate pentru a monitoriza traficul și calitatea comunicării prin servicii de voce cu primăria;
Sistemul va identifica automat procedurile defectuoase, ceea ce va permite perfecționarea proceselor de comunicare cu cetățenii. Astfel, sistemul va permite monitorizarea interacțiunilor dintre timișoreni și angajații Primăriei Timișoara și îmbunătățirea lor, acolo unde acest lucru este necesar.”, transmite Primăria Timișoara prin intermediul paginii de Facebook.