Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează RETIM se va desfăşura conform programelor zilnice obișnuite, transmit reprezentanții companiei. Nu există modificări faţă de orarele curente. Utilizatorii serviciului de salubrizare sunt rugați să scoată la stradă recipientele de colectare a deșeurilor în zilele obișnuite ale săptămânii.
Compania RETIM informează toți utilizatorii și colaboratorii săi cu privire la programul de lucru în perioada sărbătorilor Pascale în județul Timiș.
„BIROURI DE RELAŢII CLIENŢI ŞI CASIERII – Timișoara și Lugoj
Birourile de relaţii clienţi şi casierii vor fi:
– DESCHISE până în data de 21 aprilie inclusiv– program obișnuit, de la ora 08.00 până la ora 16.00;
– ÎNCHISE în perioada 22 aprilie – 25 aprilie inclusiv;
– DESCHISE din data de 26 aprilie, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08.00 până la ora 16.00
Compania RETIM recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro, a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.
PUNCTELE DE COLECTARE A DEŞEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE ŞI DIN CONSTRUCŢII DIN TIMIŞOARA
Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale şi din construcţii care sunt operate de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara vor avea următorul program:
– DESCHISE până în data de 21 aprilie inclusiv – program obișnuit;
– ÎNCHISE în 22 aprilie (Vinerea Mare);
– DESCHISE în data de 23 aprilie – program scurt de lucru 08:00-16:00;
– ÎNCHISE în 25 aprilie;
– DESCHISE din data de 26 aprilie, de când se va relua programul obișnuit.
Adresele și programele de funționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:
– Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
– Calea Moşniţei, nr 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
– Str. Avram Imbroane, nr 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
– Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3 (L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00)
RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook.
De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.”, se arată în comunicatul companiei.