Persoanele nevăzătoare se pot adresa cu încredere Poștei Mari, în cazul în care au nevoie de diferite servicii. Cu ajutorul unei aplicații care se poate instala pe telefonul mobil, Oficiul Poștal Nr. 1 din Timișoara a devenit mai accesibil celor cu deficiențe de vedere.
Sucursala de poștă Timișoara și Oficiul poștal Timișoara Nr.1 au fost vineri parte a lansării Sistemului ,,STEP HEAR” prezent la nivel național în 47 de oficii poștale, în fiecare municipiu reședință de județ.
„Sistemul Step-Hear constă într-o aplicație care se descarcă gratuit în telefonul mobil și care, în momentul în care se interconectează cu senzorii instalați în oficiul poștal, va comunica un mesaj audio pre-înregistrat care conține toate informațiile necesare deplasării și accesibilității clienților”, a transmis Sucursala de poștă Timișoara.
Astfel, persoanele cu deficiențe de vedere se vor putea descurca singure în interiorul oficiilor poștale, doar folosind această aplicație.
„Poșta Română este, la ora actuală, singura instituție care a gândit această accesibilizare la un nivel atât de amplu. Îi suntem recunoscători și ne dorim ca și celelalte instituții să urmeze acest exemplu”, a afirmat Tudorel Tupiluşi, președinte Asociația Nevăzătorilor din România.