Consilierii locali au aprobat, marți, constituirea Asociației pentru Promovarea Timișoarei, care va funcționa împreună cu Centrul de Proiecte al primăriei.
Deși, cu ceva timp în urmă, Primăriei Timișoara i s-a propus să devină membru în Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș înființată de Consiliul Județean și să-și înființeze propriul departament în cadrul APDT, Dominic Fritz a refuzat propunerea pe motiv că vrea propria asociație.
Asociația pentru Promovarea Timișoarei se va ocupa de promovarea urbei pe mai multe paliere: turistic, economic, cultural și educațional. Reprezentanții primăriei speră că așa vor putea atrage investitori, turiști, dar și fonduri europene.
Asociația va face strategii și planuri: strategia de brand, strategia pentru dezvoltarea Economiei Vizitatorilor; planuri anuale de marketing, comunicare şi PR. Totodată, angajații asociației vor merge la târguri de turism pentru a reprezenta Timișoara.