Vara, anotimpul marilor concerte și festivaluri, sporește atractivitatea orașului. În 2025, Visit Timișoara a creat o campanie menită să atragă turiști din țară și din străinătate prin marile evenimente estivale.
„Evenimentele finanțate prin Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara sunt de foarte bună calitate și merită un public numeros. În același timp, ele pot constitui motive pentru care să vii să vizitezi orașul și, poate să te îndrăgostești de el. Campania noastră de vară poartă numele Vino pentru evenimente, rămâi pentru atmosferă. Credem că vizitatorii se vor bucura nu numai de concertele de jazz sau pop, de expoziții sau de spectacole, dar și de arhitectura orașului, de cea mai mare zonă pietonală din România, de parcurile noastre și de malurile înverzite ale Begăi”, a declarat Laura Boldovici, managerul Visit Timișoara.
Campania se va derula online și în audiovizual, în social media și în outdoor, începând chiar cu un panou impresionant, de 40 de metri pătrați aflat în Viena, pe traseul care duce spre Ungaria și România. Alături de unul dintre partenerii tradiționali ai Organizației de Management al Destinației Timișoara, unul dintre cei mai mari procesatori de plăți cu cardul din lume, aceste mesaje vor ajunge și în țări din care orașul primește în mod tradițional mulți vizitatori, ca Germania sau Italia.
Flight, JazzX și Festivalul Inimilor, Ziua Timișoarei, Art Encounters, Ceau Cinema, Codru și celelalte mari evenimente ale verii au în fiecare an un public compus în părți egale din Timișoreni și din vizitatori.
„Din datele noastre și ale organizatorilor, Budapesta, Szeged, București, Cluj-Napoca, Novi Sad și Belgrad sunt principalele orașe din care vin turiști pentru aceste ocazii. Noi le oferim argumente să revină și primăvara, să vadă orașul înflorit, sau iarna, la târgul nostru de Crăciun, care e spectaculos și ține mult mai mult decât cele din Ungaria sau Austria”, a explicat Laura Boldovici.
În această campanie intră cu oferte speciale și hotelierii, localurile din centrul orașului, marile centre comerciale și magazinul de suveniruri oficial al Timișoarei, Souvenir Station, care va avea program prelungit. Pagina dedicată ofertei de vară a orașului se găsește AICI!
„După anul 2023, al Capitalei Culturale, numărul de turiști veniți pentru recreere în Timișoara a crescut, odată cu notorietatea orașului, investițiile administrației în evenimente și ale operatorilor privați în unități de cazare și de petrecere a timpului liber. În același timp, ponderea turismului de business în volumul total a scăzut, în special în urma noilor proceduri de lucru, adoptate în pandemie”, a transmis Visit Timișoara.