Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș (APDT) împreună cu autoritățile județului au dezvoltat un brand turistic al Timișului.
”Experiențe culturale profunde și autentice; siguranță și excelență în servicii și gastronomie; interacțiunea cu spiritul dinamic al bănățeanului și liniștea creatoare a mediului rural. Aceasta este promisiunea de brand a județului Timiș!Turism Timiș, alături de Consiliul Judeţean Timiş au anunțat azi încheierea proiectului de realizare a Strategiei de brand turistic a județului și a elementelor de imagine aferente acestuia”, susține Delioara Barbu, diector general APDT Timiș.
S-a lucrat un an întreg la realizarea strategiei de brand turistic pentru județul Timiș. Prin această strategie APDT Timiș își propune să transforme zona într-o destinație favorită pentru vizitatorii interesați să cunoască profund aceste locuri.
„Diferențiere, poziționare clară pe piețele de turism națională și internațională, și prestigiu sunt cele mai importante rezultate pe care destinația Timiș le dorește în urma realizării brandului turistic.Compus din 4 piloni care susțin dinamismul destinației – natură (simbol verde), trecutul istoric și prezentul cultural (simbol albastru), experiențe de plăcere și timp liber (simbol galben) și urban și business (simbol mov) – logo-ul brandului turistic al județului Timiș este unul deschis, ofertant, în permanentă evoluție, reprezentând fidel personalitatea de competență al destinației”, potrivit Delioarei Barbu, director general APDT Timiș.
Logo-ul va fi inclus în toate materialele de promovare ale județului.