Sanatate

Un pacient a murit după supradozaj de paracetamol. 10 comprimate pot fi mortale

• Bookmarks: 11


Un pacient a murit după supradozaj de paracetamol.

Medicul Tudor Ciuhodaru atrage atenția că este necesară respectarea strictă a intervalului de minim 4 ore între două administrări şi a dozei maxime zilnice sunt esențiale pentru a nu apărea efecte toxice.

“Trebuie să știți: paracetamololul este toxic pentru ficat dacă se depășește doza, are acțiune analgezică și antipiretică, iar acțiunea sa antiinflamatoare este practic inexistentă, nu se recomandă administrarea la intervale mai mici de 4 ore, nu trebuie administrate mai mult de 4 doze pe zi”, spune Tudor Ciuhodaru.

Un bărbat din Botoșani bolnav de Covid-19 a murit după ce a preferat să se trateze singur acasă cu Paracetamol. A luat însă atât de mult pastile – câte două o dată la patru ore- încât ficatul i-a cedat și a decedat la spital, scrie Monitorul de Botoșani.

11 recommended
comments icon0 comments
0 notes
168 views
bookmark icon

Write a comment...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *