Din martie 2022 intră în funcțiune noul regulament de parcare din Timișoara, iar municipalitatea se va ocupa în totalitate de această problemă, de care consideră că se poate ocupa mai bine decât a făcut-o Societatea Drumuri Municipale prin sistemul Telpark. Pentru asta a înființat Serviciul Public pentru Administrarea Parcărilor.
Destinatarul înjurăturilor din cauza lipsei locurilor de parcare din Timișoara se schimbă. Nu mai este Telpark sau SDM ci, în exclusivitate Primăria Timișoara. Pare să fie printre puținele schimbări pe care le aduce noul sistem de parcare din oraș, pe lângă, desigur, majorarea tarifelor pentru un loc de parcare în Timișoara.
Noua variantă pentru administrarea locurilor de parcare din Timișoara a fost votată marți, 07 decembrie, în ședința de Consiliu Local. A trecut „la mustață”, cu 14 voturi pentru și 13 împotrivă, dar și cu mult scandal. Personaje principale au fost viceprimarul Ruben Lațcău, PNL-istul Simion Moșiu și PSD-istul Radu Țoancă. Acesta din urmă a anunțat și că va contesta legalitatea proiectului pentru că nu ar avea toate avizele necesare.
Serviciul Public pentru Administrarea Parcărilor este, practic, vechiul Timpark. Nu se schimbă altceva decât tarifele! Cresc, nu vă închipuiți că scad! Iar încasările merg la Primăria Timișoara, care susține că le va folosi pentru realizarea a noi locuri de parcare.
Din martie 2022 nu mai parcăm în zona centrală în baza abonamentelor, doar plata pentru fiecare oră, cu preț crescător în funcție de orele cât stați parcați. Se introduce pentru prima dată plata pe mai multe bulevarde și străzi. Se va plăti parcarea pentru spațiile dintre blocuri, din cartiere. Noile tarife vor fi votate în luna ianuarie 2022.