Încercare eșuată a primarului Dominic Fritz de a organiza, luni, o ședință online cu toți angajații municipalității.
Fragilitatea sistemului digital din Primăria Timișoara este una dintre problemele care edilul-șef consideră că trebuie rezolvate cât mai repede.
„Ieri am vrut să fac o adunare generală a funcționarilor din primărie, pentru a da niște direcții, pentru a discuta cu angajații ce vrem să schimbăm în acest an, cum putem să slujim mai bine comunității. Din păcate când toată lumea a încercat să intre pe zoom, serverul a avut un crash și căutăm acum o soluție pentru a ne putea întâlni zoom fără să prăbușească sistemul digital din primăriei. Aici vedem un mare potențial de digitalizare a Primăriei Timișoara. L-am rugat pe consilierul meu personal Val Mureșan, în ultimele săptămâni, care a fost manager general la Intel România, să lucreze în primul rând la un raport de digitalizare”, a declarat, marți, primarul Dominic Fritz.
Edilul-șef al Timișoarei a mai precizat că în primărie au intrat 89.436 de adrese anul trecut. Din aceste aproape 90 de mii de solicitări pentru diverse servicii, mai puțin de 3% au venit online. Mai exact, 2,68%. În schimb, au venit mai multe pe fax, 5,6%. Mai bine de 90% dintre petiții sunt aduse personal de timișoreni sau de curieri.