Primăria Timișoara îi încurajează pe cetățeni să-și facă programare online în vederea obținerii actelor de identitate.
Asta pentru că scapă de aglomerație, iar timpii de așteptare sunt mai mici.
„Obținerea actelor de identitate pentru timișoreni este mai simplă prin utilizarea programării online. Accesând pagina dedicată, https://www.primariatm.ro/acte-de-identitate/, se pot fixa ora și data programării, urmând câțiva pași simpli. După utilizarea butonului „Programare online”, este necesar să se introducă numărul de telefon mobil. În cel mult 30 de secunde se primește un sms cu codul de acces de la numărul 1728. După introducerea codului primit, se completează numele și prenumele solicitantului, apoi se accesează butonul “Creează programare”, urmat de un nou mesaj cu data programării, care se păstrează până la depunerea cererii. De asemenea, se poate efectua și plata taxelor online, ceea ce va reduce timpul petrecut la ghișeu. Respectând ora programării, se evită aglomerarea și crește confortul cetățenilor, prin diminuarea timpilor de așteptare”, a informat Primăria Timișoara.
Pentru ridicarea documentelor nu se fac programări.
Informații suplimentare despre actele necesare, taxe și procedurile de eliberare a documentelor de identitate se regăsesc AICI!