Aquatim oferă o serie de informații utile despre modul în care pot fi plătite facturile de apă.
„Pentru a avea acces oricând la situația completă a facturilor și plăților, vă recomandăm să vă înregistrați în portalul Contul meu, de pe www.aquatim.ro. În contul de client, puteți vizualiza facturile și le puteți descărca pentru a le tipări și aveți posibilitatea de activare a opțiunii „factura prin e-mail”. Înregistrarea în portal nu vă obligă să faceți plățile online”, a informat Aquatim.
În cazul în care nu ați primit factura sau ați rătăcit-o, puteți solicita un duplicat, prin email (clienti@aquatim.ro) sau telefonic (0356914). Neprimirea facturii nu vă exonerează de obligațiile de plată. La casieriile Aquatim puteți plăti și fără factură.
„Recomandăm să vă înregistrați în portalul Contul meu, de pe www.aquatim.ro, pentru a avea oricând acces la situația completă a facturilor și plăților. Înregistrarea nu vă obligă să faceți plățile online. Pentru detalii despre facturi sau emiterea unui duplicat, contactați serviciul call center, 035914, program luni-vineri, 7-19, email: clienti@aquatim.ro”, a detaliat Aquatim.
Termenul de răspuns la sesizări este de maxim 30 de zile calendaristice, conform legislației aplicabile, Ordonanța nr. 27/30.01.2002. Sesizările anonime sau acelea în care nu sunt precizate datele de identificare se clasează, conform aceleiași legislații aplicabile, menționată anterior.