Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special cu ocazia alegerilor parlamentare, pentru a asigura preluarea rapidă a cererilor și eliberarea documentelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot.
Astfel, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie, programul de lucru va fi următorul:
• Sâmbătă, 30 noiembrie: 08:00 – 16:00;
• Duminică, 1 decembrie: 07:00 – 21:00.
În acest interval, cetățenii pot depune cereri pentru emiterea actelor de identitate și pot ridica documentele conform următorului calendar:
„În contextul primului tur al alegerilor prezidențiale, Direcția de Evidență a Persoanelor a eliberat sâmbătă, 23 noiembrie, 167 de acte de identitate și a preluat 60 de cereri. Duminică, 24 noiembrie, au fost eliberate 224 de acte de identitate și preluate 38 de cereri”, a informat Primăria Timișoara.
Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la evpers@primariatm.ro.