Pentru înscriere online, solicitanții trebuie să își creeze un cont cu numărul de telefon, pe cont.primariatm.ro.
Actele necesare obținerii avizului sunt următoarele:
– cerere tip disponibilă pe www.primariatm.ro la secţiunea Formulare Online – Activităţi Comerciale.
– copie buletin de identitate, carte de identitate
– copie atestat de producător flori și carnet de comercializare, în termen de valabilitate
– copie Certificat Unic de Înregistrare și certificat constatator obținut de la ORC cu activități desfășurate
în afara sediului social sau la beneficiari (terți) având autorizat cod CAEN privind comercializarea
florilor.
Florile și aranjamentele florale vor putea fi comercializate în perioada 05.03.2025 – 08.03.2025, în următoarele locaţii:
- Piaţa Libertăţii
- Str. Mărăşeşti (de la str. Brediceanu spre Str. Gheorghe Dima)
- Ceas Floral-Bdul Proclamația de la Timișoara – platou
- Piaţa A.Mocioni – platou Profi
- B-dul. Regele Carol I ( de la str. Gen.I.Dragalina până la I.Vacarescu, partea dreaptă)
- Piaţa Nicolae Bălcescu ( platou Profi-cofetăria Verona)
- B-dul. Dâmboviţa – platou (vis-à-vis de restaurant Nora)
- Calea Sagului colţ cu Str. Ana Ipătescu
- Platou Şcoala Generală Nr. 30
- Calea Buziaşului – platou Profi
- Str. S. Bărnuţiu – Calea Dorobanţilor (zona Modern)
- Str. Sf. Ap.Petru şi Pavel colț cu Str. Sever Bocu
- Calea Torontalului – platou
- Str. Circumvalaţiunii colţ cu Ghe. Lazar (platou Lensa)
- Str. Gheorghe Lazăr colţ cu B-dul Cetăţii – platou Profi
- Calea Martirilor nr.60 (platou Prospero)
Taxa de autorizare, în valoare de 92 de lei, și taxa de ocupare a domeniului public – 2 lei/mp/zi, respectiv 3 lei/mp/zi pentru Piața Libertății, Str. Mărășești și Ceas Floral – vor fi achitate anticipat, pentru întreaga
perioadă de autorizare aprobată, la momentul înregistrării cererii online, fără posibilitatea restituirii
acestora.
„Reamintim că operatorii economici au obligaţia de a deţine la locul de vânzare, avizul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Serviciul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în aviz. Încălcarea prevederilor legislaţiei în vigoare atrage sancţiunea contravenţională şi retragerea avizului. Salubrizarea permanentă a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi ducând la retragerea avizului. Cedarea dreptului de folosinţă a amplasamentului de către deţinătorul avizului altei persoane duce la retragerea avizului şi sancţionarea
contravenţională a faptei.”,
transmit reprezentanții Primăriei Timișoara.
sursa foto: arhivă