Dominic Fritz a venit cu vești referitoare la ultimele măsuri luate cu scopul digitalizării Primăriei Timișoara.
„Primăria digitală. De săptămâna asta, eliberăm instant, pe mail, certificatul fiscal pentru bancă, Rabla sau panouri fotovoltaice. Imediat după ce completați formularul online. Am automatizat această procedură pentru mai multe cazuri (pe care le pun în comment), ca timișorenii și firmele să obțină cât mai rapid aceste acte. De două săptămâni, am introdus și autorizarea online a circulației vehiculelor cu tonaj mare, care tranzitează orașul. Din peste 250 de solicitări, doar două au mai fost depuse la Camera 12, restul s-au făcut online de acasă sau de la birou. Cei care plătesc cu cardul primesc autorizația în câteva minute. În plus, fiecare document are un cod QR pentru verificarea rapidă pe teren”, a afirmat primarul Timișoarei.
De asemenea, în acest moment, se lucrează și la a doua etapă a digitalizării arhivei Primăriei Timișoara. Asta după ce în urmă cu doi ani au fost digitalizate toate autorizațiile de construire emise în ultimii cinci ani. Acum sunt digitalizate încă 500 de cutii de documente, cele mai vechi fiind din anii `50.
„Sunt pași pentru simplificarea vieții timișorenilor și a firmelor. Serviciile publice trebuie să fie rapide, eficiente și accesibile oriunde te-ai afla. Exact cum facem pentru Timișoara”, a precizat Dominic Fritz.