Brandul de oraş al municipiului Buzău a câştigat competiţia cu cel al oraşului Paris şi a obţinut aurul pentru cel mai bun brand urban din Europa, în finala Galei „Transform Awards” desfăşurată la Londra. Municipiul Buzău a fost înscris în competiţia europeană cu logo-ul „Buzău oraş deschis”, realizat în anul 2018 de către Adrian Mironescu, un artist grafic din Iaşi care a câştigat concursul lansat de municipalitate în urma căruia a obţinut 12.000 lei.
Acesta şi-a înscris creaţia în concursul european şi a câştigat aurul în faţa capitalei Franţei, Paris.
Deşi a vrut să fie prezent la Londra, din cauza restricţiilor sanitare, primarul municipiului Buzău, Constantin Toma, nu a putut face deplasarea. Acesta a urmărit gala care a fost transmisă în direct pe Facebook alături de creatorul logo-lui, Adrian Mironescu, şi de câţiva angajaţi ai Primăriei în sala de şedinţe a Consiliului Local Municipal Buzău.
”Este un moment extraordinar care, iată, lansează Buzăul şi pe mapamond. Este cea mai importantă publicaţie din domeniu care ţine această competiţie peste tot in lume, la New York, Londra, Dubai şi Shanghai. Am început această poveste cu logo-ul în 2018 când a câştigat un tânăr de la Iasi, Adrian Mironescu care a lucrat cu noi pentru a defini un brand. Buzău oraş deschis viitorului, Buzău oraş deschis culturii, Buzău oraş deschis educaţiei, Buzău oraş deschis sportului, Buzău oraş deschis dezvoltării. Ne-am angajat pe un drum, să ducem Buzăul cât mai sus şi iată că sunt etape care se îndeplinesc, iar ceea ce s-a întâmplat în această seară este un moment extraordinar, care ne-a aşezat acolo undeva foarte sus şi lumea începe să ştie de noi atât din România cât şi din străinătate”, a spus primarul Constantin Toma la finalul galei.
sursa: stiripesurse.ro
sursa foto: buzau.net