Consiliul Județean Timiș și Primăria Timișoara au reușit, într-un final, să concluzioneze care dintre instituții se face vinovată pentru stagnarea proiectului de lărgire la patru benzi a drumului din Timișoara și Dumbrăvița. Se pare că municipalitatea avea dreptate și o recunoaște inclusiv administratorul public al județului, Marian Constantin Vasile.
Într-un interviu acordat Teleuniversitatea, administratorul public al județului Timiș, Marian Constantin Vasile, admite că de doi ani, instituția pe care o reprezintă tergiversează continuarea lucrărilor pe drumul județean 691, între Timișoara și Dumbrăvița. Primăria Timișoara nu poate să predea niciun stâlp pentru că nu are cui. CJT a reziliat contractul cu constructorul căruia municipalitatea ar fi trebuit să-i predea amplasamentul pentru executarea lucrărilor.
„O să avem, probabil la sfârșitul lui februarie, un constructor cu contract pe tronsonul 1. Noi, în cadrul CJT și cu Alin (Alin Nica, președintele CJ Timiș) am stabilit că cea mai bună formă și legală este într-adevăr cea propusă de primărie.
Să predea mijlocul fix, acel bun, rețeaua de troleibuz, să o predea direct constructorului.”, a declarat Marian Constantin Vasile pentru Teleuniversitatea.
„Nu avem cum să semnăm un proces verbal pentru că nu este un constructor!”, a declarat viceprimarul Timișoarei, Ruben Lațcău.
„Este o discuție absurdă. În acest moment are autorizație de construcție expirată, nu are aviz de mediu și nu are contract de execuție! În aceste condiții, nu înțeleg ce predare de amplasament își dorește Alin Nica. Noi, ca partener secundar, nu avem cui să-i predăm amplasamentul.”, a mai precizat viceprimarul orașului, Ruben Lațcău.
Proiectul de lărgire la patru benzi a drumului județean 691, între Timișoara și A1, ar trebui finalizat în 2023. În caz contrar se pierde o finanțare de aproximativ 80 de milioane de lei, fonduri europene. Proiectul a fost început de adminstrația Dobra. Pare că administrația Nica îl termină! Nu îl finalizează, îi pune cruce!