Potrivit unui anunț al Primăriei Timișoara, până în 18 aprilie se depun dosarele de concurs pentru posturile de manager de cartier. Este o noutate pentru administrația publică locală.
Managerul de cartier se va ocupa de legătura cu societățile și organizațiile din zonă, fiind responsabili pentru relația cu comunitatea din cartier. Tot el organizează consultări și facilitează diferite forme de colaborare, urmăresc sesizările cetățenilor din zonă și sprijină soluționarea acestora.
„Asigură buna desfășurare a întâlnirilor periodice dintre reprezentanţii autorităţii publice locale și cetăţeni- sprijină activitatea de voluntariat în zonă- fiecare va fi responsabil de câteva cartiere, le va cunoaște problemele, proiectele de dezvoltare, planurile urbanistice și va intermedia dialogul între cetățeni și diversele structuri ale primăriei.
Lucrează cu Consiliile Consultative de Cartier, cu inițiative cetățenești specifice fiecărui cartier, cu școli – urmăresc implementarea proiectelor rezultate din procesul de bugetare participativă”, spun reprezentanții Primăriei Timișoara.
Detalii despre concursul de angajare găsiți pe site-ul https://www.primariatm.ro/2022/04/04/anunt-concurs-pentru-ocuparea-functiilor-de-executie-vacante-si-temporar-vacante-din-cadrul-aparatului-de-specialitate-al-primariei-municipiului-timisoara/?fbclid=IwAR1yaJHAwReEUwY1Wygpxz4GmdQzMQos9-78GD8p3u09u2PzGoYLONfzfXI