Programul adaptat va permite și finalizarea activităților administrative obligatorii la încheierea anului calendaristic.
Direcția de Evidență a Persoanelor
În perioada 22 decembrie 2025 – 7 ianuarie 2026, Direcția de Evidență a Persoanelor va avea următorul program:
1. Serviciul Evidența Persoanei
Primiri cereri (pt. eliberare acte de identitate / vize de reședință):
22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:30*
23 decembrie 2025 – 8:30-13:00
24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
29 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:30*
30 decembrie 2025 – 8:30-13:00
31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:30* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi
liberă
Eliberări acte de identitate
22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 12:30-16:00*
23 decembrie 2025 – 8:30-13:00
24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
29 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 12:30-16:00*
30 decembrie 2025 – 8:30-13:00
31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi
liberă
Secretariat evidența persoanelor
22 decembrie 2025 – 8:30-13:00*
23 decembrie 2025 – 8:30-13:00*
24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
29 decembrie 2025 – 8:30-13:00*
30 decembrie 2025 – 8:30-13:00*
31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
5 ianuarie 2026 – 8:30- 13:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi liberă
2. Serviciul Stare Civilă
Înregistrări naşteri – primiri cereri şi eliberări certificate
22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
23 decembrie 2025 – 8:30-13:00
24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
29 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
30 decembrie 2025 – 8:30-13:00
31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi liberă
Înregistrări căsătorii
22 decembrie 2025-7 ianuarie 2026 – închis
Prima zi de oficiere a căsătoriilor din anul 2026 este 8 ianuarie, iar actele se vor depune în perioada 15 – 17 decembrie 2025, cu programare online. Pentru depunerea documentelor, în perioada 15 – 17 decembrie 2025 programul de lucru este cel normal.
Înregistrări divorţuri pe cale administrativă – primiri cereri etapa I
22 decembrie 2025-7 ianuarie 2026 – închis
Înregistrări divorţuri pe cale administrativă – primiri declaraţii etapa a – II-a (la termenul de 60 de zile)
22 decembrie 2025-7 ianuarie 2026 – închis
Înregistrări decese
22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
23 decembrie 2025 – 8:30-13:00
24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
25 decembrie 2025 – închis
26, 27 decembrie 2025 – 9:00-12:00
28 decembrie 2025 (duminică) – închis
29 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
30 decembrie 2025 – 8:30-13:00
31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
1 ianuarie 2026 – închis
2, 3 ianuarie 2026 – 9:00-12:00
4 ianuarie 2026 (duminică) – închis
5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / 9:00-12:00, în cazul în care va fi declarată
zi liberă
6 ianuarie 2026 – 9:00-12:00
7 ianuarie 2026 – închis
Documentele pentru înregistrarea decesului pot fi depuse la oricare primărie, care va transmite dosarul electronic ofițerului de stare civilă competent să înregistreze decesul.
După înregistrarea decesului, certificatul de deces va fi înmânat de către ofițerul de stare civilă de la primăria la care au fost depuse documentele pentru înregistrarea decesului.
Eliberări certificate de stare civilă la cerere
22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
23-31 decembrie 2025 – închis
5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi
liberă
Transcrieri certificate de naştere / căsătorie / deces emise de autorităţile din străinătate
Schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate
22-31 decembrie 2025 – închis
5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi
liberă
Audiențe
23, 30 decembrie 2025 – 10:00-12:00
*Program normal de lucru cu publicul
Serviciul Asistență Cetățeni și Registratură – Camera 12
Serviciul Asistență Cetățeni și Registratură va avea program special în perioada 22 decembrie
2025 – 5 ianuarie 2026, astfel:
– de luni până vineri, între orele 08:00-16:00, cu excepția zilelor legale libere;
– în zilele de 24 decembrie 2025 și 31 decembrie 2025, între orele 08:00-12:00.
Ghișeele „Urbanism” de la camera 12 nu vor prelua cereri în perioada 15 decembrie 2025- 9
ianuarie 2026. În acest interval, funcționarii acestor ghișee vor acorda consiliere și vor elibera
acte.
Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara
În perioada 29 decembrie 2025-18 ianuarie 2026, se suspendă încasarea prin intermediul
casieriilor și on-line a impozitului/taxei pe clădiri/teren, mijloace de transport, a taxei de afișaj și
depunerea declarațiilor de impunere prin platforma Atlas.
În acest interval, programul cu publicul se desfășoară astfel:
– Compartimentul Consiliere Cetățeni și Registratură: va prelua și va înregistra declarații
fiscale privind clădiri și terenuri, atât la registratura de pe str. Aristide Demetriade nr. 1, cât și
prin e-mail la office@dfmt.ro;
– Compartimentul Încasări Bugetare: va încasa amenzi și taxe fără debitare (ex: taxa pentru
eliberare CI, taxe pentru utilizare temporara a locurilor publice, taxe judiciare de timbru etc.)
– Serviciile de specialitate: vor elibera certificate de atestare fiscală în perioada de suspendare a
activității cu publicul numai în cazul în care acestea vizează bunuri impozabile pentru care nu
este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale.
Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice în Municipiul Timișoara TIMPARK
22-23 decembrie – program normal;
24 decembrie – 08:00-12:00
25, 26 decembrie – închis
29-30 decembrie – program normal
31 decembrie – 08:00-12:00
1-2 ianuarie – închis
5 ianuarie – 08:00-15:30
6-7 ianuarie – închis;
8-9 ianuarie – program normal
Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara
Ghișeul pentru încasarea amenzilor și întocmirea proceselor-verbale de contravenție va fi închis în intervalele 25-26 decembrie 2025, 27-28 decembrie 2025 și 3-7 ianuarie 2026. Pe durata acestor zile, Poliția Locală va asigura în continuare, în regim de permanență, activitatea de patrulare și preluarea sesizărilor.
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara
Activitatea cu publicul a Serviciului Beneficii Sociale și a Serviciului pentru Persoane Adulte cu Dizabilități (Bd. Regele Carol I nr. 10) va fi suspendată în perioada 22 decembrie 2025 – 9 ianuarie 2026. În acest interval nu vor fi preluate sau eliberate documente și nu se vor desfășura audiențe. Programul normal va fi reluat din 12 ianuarie 2026.
Celelalte servicii ale DAS rămân operaționale, iar dispeceratul de urgență este disponibil permanent la 0356.981.
Instituția Arhitectului Șef (Direcția Autorizări și Control)
În perioada 15 decembrie 2025-9 ianuarie 2026, nu se înregistrează fizic/online solicitări
referitoare la activitatea de urbanism. În această perioadă se asigură doar eliberarea actelor și
documentațiilor de urbanism.
Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate UAT (Direcția Patrimoniu)
Programul Direcției Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT rămâne neschimbat, cu excepția zilelor libere de sărbători.
Direcția Generală de Investiții și Mentenanță
În perioada 22 decembrie 2025-12 ianuarie 2026, Serviciul Infrastructura Rutieră va sista acordarea permiselor de spargere, avizelor de principiu drumuri și acordurilor administrator drum.
În perioada 22 decembrie 2025-12 ianuarie 2026, Serviciul Siguranța Circulației nu va prelua documente în vederea înregistrării acestora atât fizic, cât și electronic, după cum urmează:
– Solicitări înregistrare/radiere vehicule pentru care nu există obligativitatea înmatriculării sau care circulă ocazional pe drumurile publice;
– Solicitări privind autorizarea serviciilor de transport public local pe raza Municipiului Timișoara;
– Solicitări pentru eliberarea cardului-legitimație de parcare pentru persoane cu handicap.
Pentru solicitările diverse adresate Comisiei de Circulație, ultima zi de depunere este 16 decembrie 2025, având în vedere faptul că în 18 decembrie 2025 va avea loc ultima ședință din acest an a acestei comisii.
Direcția Secretariat General
Programul cu publicul va fi suspendat în perioada 22 decembrie 2025-12 ianuarie 2026.
În această perioadă, timișorenii au la dispoziție serviciile online de înregistrare a solicitărilor.










































