Primăria Timișoara anunță că a luat decizia de a suplimenta lista posturilor scoase la concurs cu unul nou.
Este vorba de poziția de Șef Serviciu în cadrul Serviciului Strategii și Programe Educaționale. Acest serviciu este parte a Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara, o structură nou-înființată de primărie, „care înglobează toate serviciile și structurile de educație și sănătate cu scopul de a livra servicii de calitate, decizii unitare și putere de răspuns rapide din partea administrației cu privire la nevoile copiilor, familiilor lor, cadrelor didactice și a personalului medical și bolnavilor”.
Funcția de Șef Serviciu necesită diplomă de licență în una din specializările cuprinse în domeniile fundamentale (Științe umaniste și arte/Matematică /Științe ale naturii, sau în ramurile de științe: Științe politice, Științe administrative, Științe juridice), diplomă de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice, un minimum de 5 ani de experiență în domeniu, cunoștințe de MS Office la nivel mediu și cunoașterea unei limbi străine la alegere, la nivel avansat.
Candidații pot depune dosarele până la data de 20 februarie, la sediul Primăriei Timișoara din Bulevardul C. D. Loga, nr. 1, parter, camera 7. Calendarul de concurs este disponibil AICI!