Primăria Timișoara intenționează să realizeze un portal unic de servicii digitale în relația cu administrația.
Astfel, instituția a lansat o licitație publică în acest sens. Portalul unic va furniza servicii digitale atât persoanelor fizice, cât și celor juridice, în relația acestora cu administrația locală, într-un mod accesibil și intuitiv.
„În ultima perioadă am introdus servicii digitale noi și am îmbunătățit altele existente care din cauza faptului că erau greu de utilizat nu erau folosite de timișoreni. Practic, de la începutul anului, peste 60.000 de timișoreni au folosit serviciile digitale ale municipalității, fie au plătit taxele și impozitele online, au cumpărat abonamentul de parcare, și-au făcut programări sau au depus acte online. Acum, trecem într-o nouă etapă și vrem să realizăm un portal unic, unde atât cetățenii, cât și firmele să aibă servicii online, care îi scutesc de o grămadă de drumuri inutile și de birocrație fără rost”, a declarat primarul Dominic Fritz.
Printre serviciile digitale de care vor beneficia cetățenii și firmele în urma implementării portalului unic, se numără: posibilitatea depunerii de cereri pentru obținerea de avize, certificate, diverse documente; realizarea de interogări și plăți electronice în cazul taxelor și impozitelor locale; primirea de notificări și informații de interes public (newsletter-uri); completarea de formulare de feedback și chestionare.
Ofertele de participare la licitația pentru achiziția de servicii digitale de către Primăria Timișoara se depun până cel târziu în data de 28 martie, ora 15.00. Mai multe informații se pot obține AICI!
„Primăria Timișoara a obținut o finanțare de 4 milioane de lei din fonduri europene nerambursabile pentru realizarea unui portal unic de interacțiune a cetățenilor și firmelor cu administrația, dar și pentru digitalizarea arhivelor instituției”, a informat Primăria Timișoara.