„Rușinea Timișoarei la București are un nume: Sorin Grindeanu. Nimeni nu a uitat de OUG 13 și sutele de mii de români care au ieșit în stradă pentru a se opune abuzurilor guvernării PSD. Timișenii nu au uitat cine s-a făcut preș pentru Dragnea și cine a blocat investițiile majore pentru această regiune,”
a declarat Drulă, într-o postare pe Facebook.
Proiectele de infrastructură ignorate și întârziate de PSD
Drulă a menționat mai multe proiecte blocate sau modificate, fără motive întemeiate, de PSD situația autostrăzii A1, tronsonul Holdea-Margina, care reprezintă un adevărat eșec al administrațiilor PSD.
„Porțiunea lipsă din autostrada A1 este un simbol al incompetenței PSD. Timp de 10 ani, miniștrii și premierii PSD, inclusiv domnul Grindeanu, au găsit tot felul de scuze și pretexte pentru a întârzia acest proiect vital. În 2021, am reușit să includ acest tronson în PNRR, cu o finanțare care ar fi trebuit să asigure finalizarea lui până în 2026. Din păcate, cu ritmul în care s-au mișcat lucrările sub mandatul lui Grindeanu, acest termen este deja compromis.”
De asemenea, Drulă a subliniat că, în timpul mandatului său de doar 8 luni, a rezolvat probleme critice, precum modernizarea drumului DN68A Margina-Holdea, o porțiune de drum ce fusese neglijată și aproape inutilizabilă din cauza gropilor.
Ce a făcut Drulă la minister?
„În mandatul meu, am semnat contractul de proiectare pentru Centura de Vest a Timișoarei, care va avea patru benzi, și am deblocat lucrările la Centura de Sud, un proiect vital pentru traficul din regiune. Din păcate, după cum și-a dorit domnul Grindeanu, acest drum are doar câte o bandă pe sens – un proiect insuficient pentru o metropolă europeană,”
a declarat Drulă.
De asemenea, în cele 8 luni la Ministerul Transporturilor, Cătălin Drulă a obținut prin PNRR finanțare pentru modernizarea căii ferate Caransebeș-Lugoj-Timișoara-Arad, un proiect vital pentru regiune.
Cu Grindeanu, România pierde.
Drulă a subliniat și faptul că România va pierde cel puțin 500 de milioane de euro din fondurile PNRR din cauza politizării procedurilor de selecție pentru funcțiile din companiile aflate în subordinea Ministerului Transporturilor.
„Comisia Europeană a constatat că aceste proceduri au fost viciate și politizate, exact ceea ce domnul Grindeanu face cel mai bine. În loc să se concentreze pe proiectele majore de infrastructură, ministrul a preferat să-și numească clientela de partid în poziții de conducere.”
„În fața românilor, eu pot sta cu capul sus pentru munca făcută și pentru realizările concrete. Cei care ne fură viitorul de 35 de ani ar trebui să simtă rușinea de care vorbesc. Dacă ar avea-o”,
a concluzionat Cătălin Drulă.
Cătălin Drulă este deputat de Timiș din 2016. A fost ministru al Transporturilor în guvernul Cioloș și președinte al partidului Uniunea Salvați România. Acesta și-a creat o reputație de incoruptibil, după ce în mandatul său a blocat mai multe sinecuri din minister, a desființat mafia de la metroul bucureștean și a cooperat cu DNA pentru a elimina mafia din Portul Constanța. Un inculpat afirma într-o interceptare că “Drulă nu e om e câine”.