De promovarea Timișoarei, prin intermediul asociației creată de primărie, se va ocupa Simion Giurcă, fost șef al Biroului de promovare și informare turistică al României din Viena și actual secretar general al Corps Touristique Austria.
Potrivit lui Simion Giurcă, principalul obiectiv este „dezvoltarea și promovarea destinației Timișoara”:
„Dezvoltarea unei campanii de marketing online și offline pentru a crește numărul de vizitatori, implementarea unui sistem de contorizare și evaluare calitativă a numărului de vizitatori în Timișoara și stabilirea de relații cu diferite instituții relevante cum ar fi: Institutul Cultural Român, ambasade, dezvoltarea unui website de promovare a destinației și prezență în rețele de socializare și bineînțeles atragerea de noi surse de finanțare pentru activitățile Asociației. Pasul imediat următor este atragerea de profesioniști care să lucreze în cadrul Asociației pentru atingerea acestor ținte”, spune Simion Giurcă.
Simion Giurcă are o experiență de aproape 35 de ani în domeniul turismului.
sursa foto: Simion Giurcă/Facebook