„Bucătăria de acasă” se numește emisiunea online, pe care fostul lider al politicii românești, Liviu Dragnea, a lansat-o pe youtube.com. În mai puțin de 24 de ore a înregistrat peste 150 de mii de vizualizări și mii de abonați.
Succesul din online a lui Liviu Dragnea ar face invidios orice influencer. Noua emisiune online, din domeniul culinar, este în mare vogă. Abia a fost lansat primul episod, în care Dragnea pregătește o mâncare de fasole, că a și adunat zeci de mii de vizualizări și mii de abonați.
„Nu mai folosesc demult produse cumpărate din magazin, pentru că nu mai am încredere. Asta nu înseamnă că nu trebuie să folosiți dumneavoastră, dar ar fi bine să vă uitați cu foarte foarte mare atenție pe etichete, știu că scrie foarte mic, știu că cei de la instituția aia care ar trebui să-i controleze, ANPC, nu prea au curaj să se ia de ei. N-am văzut nicăieri în lume ca în limba țării respective să scrie atât de mic încât ai nevoie de lupă ca să citești ce scrie acolo. Asta arată respectul pe care ni-l poartă nouă și asta e din cauza celor care le permit așa ceva”, a spus Liviu Dragnea.
Liviu Dragnea nu păstrează secretul gustului, a transmis rețeta, pas cu pas, dar și faptul că poate să fie urmărit și pe conturile de TikTok sau Instragram.