Călătorii, care au plecat miercuri, 28 iulie, la ora 19:40 din Mangalia, au avut de trecut un greu test al răbdării. Au ajuns acasă, vineri, 30 iulie, după miezul nopții. Cauza? Accidentul feroviar de la Fetești, infrastructura depășită și bâlbâiala reprezentanților companiei.
Imediat după ce a plecat din Mangalia, trenul a fost oprit în câmp, lângă București, unde a stat mai bine de 7 ore. Abia dimineața, în jurul orei 07:00, călătorii, mulți dintre ei copii, au pornit, din nou, spre Timișoara. Nu au mers decât până în județul Mehedinți, unde, la ora 16:00, a apărut o altă problemă: locomotiva s-a defectat. CFR s-a mișcat în stilul caracteristic și a trimis alta, însă, după 30 de minute, s-a stricat și aceasta. 2 cornuri cu ciocolată și două sticle de apă ar trebui să fie destul, a considerat compania, pentru că atât au primit oamenii.
Sătui să își chinuie copiii, mulți părinți de lângă Orșova au căutat trenul în pădurea de la Valea Albă, într-o zonă fără semnal. Au venit cu mașinile personale. După 2 ore și jumătate, trenul și-a continuat călătoria spre Timișoara.
La Caransebeș, însă, oamenii au fost coborâți și mutați într-un alt tren. S-a mai pierdut ceva time, dar cine a mai contorizat.
Abia vineri, după miezul nopții și 15 ore de întârziere, călătorii trenului Mangalia – Timișoara au ajuns la Gara de Nord din orașul de pe Bega.