Grupurile de socializare din Timișoara iau foc pe tema exotismului moldovenilor. O campanie de recrutare de personal a unei companii face furori și împarte orașul în două.
Afișul unei companii din Timișoara care încearcă să angajeze personal face furori în oraș. Amplasat în zona Piața 700, în care sunt multe clădiri de birouri, mesajul campaniei este considerat extrem de controversat:
„Diversitatea înseamnă să lucrăm cu cele mai exotice persoane. Moldovenii, de exemplu.”
În urma apariției acestui afiș pe paginile de socializare, unii timișoreni s-au amuzat pe tema lui, alții s-au considerat jigniți sau chiar și ignorați, cum sunt oltenii.
Compania care s-a promovat astfel spune că reclama se bazează pe ideea de diversitate. În Timișoara s-a ales „moldovenii”, în vreme ce în Iași sunt „ardelenii/oltenii” iar în cea din Sibiu, „bănățenii”.
Reprezentanții companiei mai spun și că umorul este atributul oamenilor inteligenți pe care își doresc să îi angajeze și contează pe acest lucru.