Începând de luni, 24.11.2025, vor fi preluate cereri pentru comerț stradal cu bețe de Sfântul Nicolae, ghetuțe și figurine tematice.
Timișorenii vor putea găsi produsele de Sfântul Nicolae în perioada 2 – 6 decembrie 2025 în următoarele locații:
Ceas Floral – B-dul Proclamaţia de la Timişoara platou
Str. Mărăşeşti (de la str. Brediceanu spre Str. Gheorghe Dima)
Parcul Copiilor (B-dul Revoluţiei 1989) – platou
Piaţa A. Mocioni – platou
B-dul Regele Carol I ( de la str.I.Văcărescu până la str.Gen.I.Dragalina)
Piaţa Nicolae Bălcescu – în faţa Lic. Teoretic Ghe. Moisil
Dâmboviţa – platou
Piaţa Doina – platou
Piaţa zona Soarelui- platou Şcoala Generală Nr. 30
Calea Buziaşului – platou PROFI
Zona Spitalului Judeţean (str.Arieş)
Str. Daliei (între str. Al Vaida Voievod şi L. Catargiu)
Str. S. Bărnuţiu – Calea Dorobanţilor (zona Modern)
Piaţa Traian
Str. Sf. Ap.Petru şi Pavel -vis-a-vis de piaţă
Calea Aradului – platou bănci, vis-a-vis de piaţa Verde
Calea Torontalului – platou
Str. Circumvalaţiunii colţ Gheorghe Lazar – platou
Zona Dacia – parc
Pentru desfășurarea activității de comerț stradal, fiecare solicitant va beneficia de un singur amplasament, cu o suprafață de 2 mp, respectând normele sanitare în vigoare. Cererea se poate depune în perioada 24.11.2025 – 27.11.2025, online la https://servicii.primariatm.ro/categorii/afaceri sau fizic, la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, camera 12.
Documentele necesare sunt: cererea tip (disponibilă la camera 12) și copie după actul de identitate (pentru persoane fizice) sau, în cazul persoanelor juridice, copie după Certificatul Unic de Înregistrare și certificat constatator de la ONRC care atestă desfășurarea de activități în afara sediului social.
Taxele obligatorii sunt de 92 lei pentru autorizare, la care se adaugă taxa de ocupare a domeniului public, de 3 lei/mp/zi pentru zonele centrale (Ceas Floral, Str. Mărăşeşti, Parcul Copiilor), respectiv 2 lei/mp/zi pentru celelalte zone. Comercianții vor trebui să achite integral , la momentul înregistrării cererii, suma de 122 lei pentru comercializarea în zonele centrale, respectiv 112 lei, pentru celelalte zone. Acestea se vor achita la automatul de plată disponibil la camera 12.
Solicitanții avizați trebuie să dețină la locul de vânzare următoarele documente: avizul eliberat de Serviciul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public, precum și un document de identitate, care să corespundă cu persoana menționată în aviz.
Nerespectarea prevederilor legale în vigoare va atrage sancțiuni contravenționale aplicate de autoritățile competente și retragerea avizului emis. De asemenea, cedarea amplasamentului către alte persoane este strict interzisă și duce la retragerea imediată a autorizației.





































