Primăria Municipiului Timișoara organizează un concurs de recrutare, cu proba scrisă în data de 20 mai 2022, pentru ocuparea pe durată nedeterminată a 9 de funcții publice de conducere vacante.
„Căutăm lideri eficienți, dinamici și integri, cu experiență în management, pentru a gestiona unele dintre cele mai importante departamente ale Primăriei Timișoara.” – așa începe cel mai nou anunț de angajare al municipalității. De parcă toți cei angajați până acum, sunt fiii ploii, taie frunză la câini.
Nouă posturi de director și șef scoate la concurs Primăria Timișoara.
„Scoatem la concurs postul de grădinar șef pentru a readuce strălucirea parcurilor de odinioară, cel de director executiv Relații comunitare, pentru a restabili legături cu cetățenii orașului sau cel de director executiv al Direcției Incubator Proiecte, care va creiona viitoarele proiecte pe fonduri europene ale Timișoarei. Îi invit pe toți profesioniștii care vor să se implice în administrarea acestui oraș să vină alături de noi”, a declarat primarul Timișoarei, Dominic Fritz.
Posturile scoase la concurs acoperă domenii diverse de activitate, și anume:
- Director executiv la Direcția Relații Comunitare – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, științe ale comunicării, sociologie, psihologie și științe comportamentale
- Direcția Infrastructura Verde – absolvenți de arhitectura peisajului/domeniul de licență arhitectură, specializarea amenajarea și planificarea peisajului /domeniul de licență urbanism sau specializarea peisagistică/domeniul de licență horticultură/agricultură
- Director executiv la Direcția Incubator de Proiecte – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, arhitectură, urbanism
- Șef serviciu la Serviciul Autoritate Tutelară – studii absolvite în una din specializările cuprinse în domeniul științelor juridice
- Șef serviciu la Serviciul Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape – studii absolvite în una din specializările cuprinse în domeniul: arhitectură – specializarea arhitectura peisajului, domeniul de licență urbanism – specializarea amenajarea și planificarea peisajului, ori în domeniul de licență horticultură – specializarea peisagistică
- Șef serviciu la Serviciul Documentații Proiecte – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, arhitectură, urbanism
- Șef birou la Biroul Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente – absolvenți de arhitectură
- Șef birou la Biroul Eficientizare Energetică Blocuri – absolvenți de înginerie civilă, inginerie energetică, inginerie mecanică, ingineria materialelor, drept, economie, finanțe, management
- Șef birou la Biroul Construcții Civile – absolvenți de inginerie civilă, specializarea construcții civile, industriale și agricole
Dosarele de înscriere pot fi depuse în perioada 18 aprilie – 9 mai 2022.
Mai multe informații despre acest concurs puteți găsi aici: